1-2-3 Bloger/Fejmus #1

1-2-3 bloger-logo-01No to zaczynamy mój mały cykl miniwywiadów/prezentacji sylwetek. Ponieważ dzisiaj jest wielki start, postanowiłem, że zaprezentuje odpowiedzi na 4 a nie 3 pytania. Aby nie przeciągać tego łzawego momentu, oto jest:

Daniel Karpiński a.k.a. karp – bloger, tfórca, koordynował/współtworzył fanowskie projekty rpgowe takie jak: Sześciostrzałowiec, Waagh!, Salkalten: Nadzieja Ostlandu. Z pomysłem na setting SW Krzyżowiec dotarł do finału konkursu Światotworzenie zorganizowanego przez wydawnictwo Gramel. I cisza. Osobiście bardzo fajny i rozsądny gość. Jeździ na dziwne wypady rpgowo-planszówkowo-karciane, które mają jeszcze dziwniejsze nazwy jak GEJ, czy EVIL. Następny wyjazd na pewno będzie miał kryptonim DŻENDER.

1. Co z Krzyżowcem? Wydasz, nie wydasz?
Nie, zrobi to Ramel – o ile wszystko pójdzie dobrze i np. nie straci do mnie cierpliwości :) . Chciałbym dociągnąć ten projekt do końca, bo włożyłem w niego sporo pracy, zresztą miałem też kupę dobrej zabawy, bo kampanię (dwanaście scenariuszy) przetestowałem w całości na dwóch ekipach. Mam nadzieję, że z Krzyżowcem będzie jak z winem i czas wyjdzie mu na dobre. Poznałem wiele innych settingów, można powiedzieć, że nauczyłem się Savage Worlds w praktyce, sporo wniosków wyciągnąłem też z uwag testerów.

2. Jesteś fanbojem Savage Worlds? Kupiłeś Ramelowi spodnie na bazarze?
I to z markową metką, a zamierzam jeszcze dokupić nauszniki, pończoszki i botki na koturnach. Z SW po polsku łykam wszystko, nawet rzeczy, których pewnie nigdy nie poprowadzę. I nie, nie jest to wspieranie rynku, tylko inwestowanie w mięcho, które potem wykorzystuję na sesji.

3. Kogo najbardziej lubisz i szanujesz na naszej scenie.
Lubię czytać Dziodblog Dracha, ma facet lekką rękę, nadaje na podobnych falach i pisze świetne scenariusze. Lubię Kurwidołek Furiatha, bo Michał rusza ciekawe tematy pobudzające fajne dyskusje. Nie czytałem jego słabego tekstu. Mam szacunek do Borejków, za czas jaki wkładają w hobby. Cała grupa jest bardzo aktywna i nikt mnie nie przekona, że to jedna osoba, tym bardziej, że raz na jakiś czas mają konflikty wewnętrzne i wówczas podpisują się swoimi nickami (Kapitan Troll’neta, Lovecrafresku, Przystojny Pan Adrian…).

4. Dlaczego Ty jesteś takim spokojnym człowiekiem? Na tyle na ile śledzę nasz mały rpgowy (pół)światek to nie zagłębiasz się w shitstormach, flejmach i tym podobnych sprawach.
Flame ma to do siebie, że można się poparzyć, a shitstorm nawet jak nie pobrudzi, to i tak zostawi niemiły zapach. Nie znaczy to, że czasami nie zdarzało mi się zagalopować. Prawda jest jednak taka, że szkoda życia na ubliżanie komuś w sieci, zwłaszcza jak przy spotkaniu na żywo wszystko i tak zamazuje jeden kufel piwa – zazwyczaj zresztą piąty.

Tfórczość tego jakże spokojnego i fajnego gościa możecie znaleźć na jego blogasku: karp w sieci
A za tydzień – kobieta! I nie będzie to to Żenderra!
Komentarze

